Педагогічне кредо:
Щоб зробити дитину розумною і розсудливою, зроби ії міцною і здоровою, хай вона працює, діє, бігає, кричить, хай вона перебуває постійно в русі.
(Ж.Ж. Руссо)
Творче кредо:
Вчительство – це і мистецтво і праця. Саме вчитель, педагог, викладач, вихователь закладає і створює основу творчої людської діяльності.
Життєво кредо:
«Думати легко, діяти важко. Діяти згідно з тим, як думаєш, найскладніше у світі.»
( В. Гёте )
Моя мета:
Відкрити в кожній дитині душу творця дати їй змогу пробудитися і розквітнути.
Завдання, які ставлю перед собою йдучи на урок:
- Формувати – досконалу особистість учня
-
Учень повинен свідомо ставитись до свого здоров’я
-
Учні мають отримати задоволення від уроку
Методична проблема над якою працює вчитель:
«Основи методики вдосконалення фізичних якостей»
Думка про роботу над проблемою «Основи методики вдосконалення фізичних якостей» в мене виникла завдяки тому, що завданням українського суспільства є виховання підростаючого покоління в дусі відповідального й усвідомленого ставлення до власного здоров'я, здоров'я інших людей як до найвищої індивідуальної і суспільної цінності. Вирішення цього завдання необхідно починати з шкільного віку. У шкільних навчальних закладах шляхом використання засобів фізичного виховання та оздоровчої роботи, використання різноманітних форм рухової активності закладаються основи здоров'я дітей.
Фізичне виховання дітей шкільного віку є складовою фізичної культури особистості як її діяльнісна сторона. Фізична культура особистості вченими визначається як сукупність властивостей дитини, що набуваються в процесі фізичного виховання і відображаються в її активній діяльності, спрямованій на всебічне вдосконалення особистої фізичної природи та ведення здорового способу життя. Вартісною основою змісту фізичної культури є раціональна рухова активність дитини як фактор її підготовки до життєдіяльності через оптимізацію фізичного стану.
Згідно з Базовим компонентом, дитина має володіти певним набором відповідних віку учня умінь і навичок з основних рухів, пов’язаних з ходьбою, бігом, відштовхуванням та приземленням, стрибками у висоту та довжину, киданням предметів у ціль, пересуванням на смужках, їздою на двоколісному велосипеді, плаванням, рухливими іграми. Отже, рух – це моторна функція організму особистості дитини, що виражається в зміні положень тіла або окремих його частин. Рух – головний прояв життя. Він може замінити будь-які ліки, але всі лікувальні засоби світу не спроможні замінити дії руху.
Завдання, які ставлю перед собою йдучи на урок:
- Формувати – досконалу особистість учня
- Учень повинен свідомо ставитись до свого здоров’я
- Учні мають отримати задоволення від уроку
Методична проблема над якою працює вчитель:
«Основи методики вдосконалення фізичних якостей»
Думка про роботу над проблемою «Основи методики вдосконалення фізичних якостей» в мене виникла завдяки тому, що завданням українського суспільства є виховання підростаючого покоління в дусі відповідального й усвідомленого ставлення до власного здоров'я, здоров'я інших людей як до найвищої індивідуальної і суспільної цінності. Вирішення цього завдання необхідно починати з шкільного віку. У шкільних навчальних закладах шляхом використання засобів фізичного виховання та оздоровчої роботи, використання різноманітних форм рухової активності закладаються основи здоров'я дітей.
Фізичне виховання дітей шкільного віку є складовою фізичної культури особистості як її діяльнісна сторона. Фізична культура особистості вченими визначається як сукупність властивостей дитини, що набуваються в процесі фізичного виховання і відображаються в її активній діяльності, спрямованій на всебічне вдосконалення особистої фізичної природи та ведення здорового способу життя. Вартісною основою змісту фізичної культури є раціональна рухова активність дитини як фактор її підготовки до життєдіяльності через оптимізацію фізичного стану.
Згідно з Базовим компонентом, дитина має володіти певним набором відповідних віку учня умінь і навичок з основних рухів, пов’язаних з ходьбою, бігом, відштовхуванням та приземленням, стрибками у висоту та довжину, киданням предметів у ціль, пересуванням на смужках, їздою на двоколісному велосипеді, плаванням, рухливими іграми. Отже, рух – це моторна функція організму особистості дитини, що виражається в зміні положень тіла або окремих його частин. Рух – головний прояв життя. Він може замінити будь-які ліки, але всі лікувальні засоби світу не спроможні замінити дії руху.
Немає коментарів:
Дописати коментар